Noteikumi
1.Vispārīgie noteikumi.
Pārdevējs ir Patērētājam saprotami
norādījis uz Preces saturu un tās īpašībām. Produkta bildes uzskatāmi parāda
produkta izskatu un neslēpj svarīgas īpašības, kuras varētu būt nozīmīgas
produkta iegādei klātienē.
Pārdevējs norāda preces galējo cenu
ieskaitot PVN kā arī citus nodokļus un nodevas.
Piegādes cena norādīta piegādes noteikumos.
Latvijas teritorijā, ar starpnieku,
piegāde tiek nodrošināta ne vēlāk kā 10 darba dienas no preces pasūtīšanas
brīža.
dekorA pieņem
pasūtījumus ar internetveikalu. Pārdevējam nav pienākums pieņemt distances
līguma pasūtījumus sazinoties ar tālruni, e-pastu vai citām komunikācijas
metodēm.
Komersantiem, kas
iegādājas preces nav piemērojami patērētāja specifiskie noteikumi.
dekorA.lv
atgādina, ka Patērētāja tiesības uz preces garantiju ir norādītas “Patērētāju
tiesību aizsardzības likuma” 27. pantā.
2.Atteikuma tiesības
Patērētājam ir
tiesības atgriezt pasūtīto preci 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža. Ievērojot šo termiņu, patērētājam nav
jāpaskaidro atteikuma iemesls.
Atgriežamā prece nevar būt lietota,
precei nevar būt sabojāts oriģinālais iepakojums, preces saturs nevar tikt
atvērts. Ja šīs prasības netiek ievērotas dekorA.lv preci atpakaļ nepieņem un
ar preces nosūtīšanu saistītos izdevumus neatmaksā.
Atteikuma tiesība nav izmantojama
2014.gada 20. maija Ministru kabineta noteikumos paredzētajās situācijās.
Patērētājs informē Pārdevēju par
atteikuma tiesības izmantošanu sazinoties ar e-pastu.
Izmantojot atteikuma tiesību
Patērētājs, informējis Pārdevēju par atteikumu, nosūta preci uz norādīto
faktisko atrašanās vietu.
Atgriežot preci atpakaļ, Patērētājs
pievieno veidlapu un aizpilda norādītajā veidlapā vajadzīgo informāciju.
Izmaksas par preces sūtīšanu,
nogādāšanu atpakaļ sedz Patērētājs.
dekorA.lv nosūta maksu par preci uz to
pašu kontu, kas norādīts pirkumā ne vēlāk kā 14 dienas pēc preces un veidlapas
saņemšanas.
3.SŪDZĪBAS
Sūdzības par pakalpojumu sniedziet uz
norādīto e-pasta adresi.
Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu
laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildot uz sūdzībā norādīto e-pasta
adresi,
Ja strīda risināšana neapmierina
Patērētāju, Patērētājam ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās
alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot rakstveida iesniegumu
Pārdevējam par ārpustiesas strīdu risināšanu, norādot:
vārdu, uzvārdu,
kontaktinformāciju;
iesnieguma iesniegšanas datumu;
strīda būtību,
prasījumus un to pamatojumu;
informācija par ārpustiesas strīdu risinātājiem:
https://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
https://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
4.Datu apstrāde
Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.